• تلفن پشتیبانی : 9-05137597590 (10 خط ویژه)

در این مقاله سعی داریم ، بطور خلاصه و مفید امکانات و زیر بسته های متنوع مدیریت کسب و کارشرکت نرم افزاری نوین پرداز را توضیح دهیم

مزایای پیاده سازی و استفاده از اتوماسیون یکپارچه نوین پرداز برای هر کسب و کار چیست ؟
در دنیای رقابتی  امروز، سازمان‌ها و شرکت‌ها نیازمند دستیابی به اطلاعات و ارتباطات بیشتر به منظور کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان پاسخ به مشتریان خود، و افزایش کیفیت و تنوع محصولات و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار برای بنگاه اقتصادی خود هستند.
به بیان دیگر مدیران شرکت ها نیازمند ”سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی“ هستند.که اطلاعات صحیح و بروز مالی ،فروش ،انبار ،بازاریابی را در کمترین زمان ممکن در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار دهد.
شرکت نرم افزاری نوین پرداز در راستای نیاز انواع شرکت های تولیدی و بازرگانی در سال های اخیر توانسته محصولات نرم افزاری کارآمدی را با نگرش کاربردی در راستای نیاز بازار ایران تولید کند.
مجموعه نرم افزار های نوین پرداز با یکپارچه سازی وظایف اصلی سازمان تصمیم گیری اثر بخش را برای مدیران هر بنگاه تسهیل کرده است.
1- حوزه مدیریت مالی و حسابداری وانبار داری  : یک واحد اقتصادی می بایست ، کلیه رویدادهای مالی خود را در سند حسابداری ثبت نماید تا متعاقبا بتواند گزارشات مالی خود را بر اساس اطلاعات ثبت شده استخراج نماید. نرم افزار مالی نوین پرداز کلیه امکانات لازم برای ثبت عملیات و اخذ گزارشات مالی را در اختیار مدیران و حسابداران مجموعه قرار می دهد.
2-مدیریت شعب فروش(باجه فروش نوین پرداز ) :  گروه نرم افزاری نوین پرداز با درک نیاز آن دسته از مشتریان و شرکت هایی که چندین شعبه بصورت غیر متمرکز در نقاط مختلف یک شهر یا کشور دارند،با طراحی و پیاده سازی نرم افزار مبتنی بر اینترنت و وب سرویس  مدیریت یکپارچه شعب را امکان پذیر کرده است.
3-مدیریت بازاریابان و امور فروش توزیعی:در راستای نیاز شرکت های پخش مویرگی ،اپلیکیشن اندروید حساب یار ویژه بازاریابان و تحصیل داران،در دپارتمان برنامه نویسی نوین پرداز تولید و طراحی گردید ،که بازاریاب ها و فروشندگان می توانند فاکتور فروش در محل مشتری ثبت نمایند. و پس از آن فاکتور به سرور ارسال گردد.از دیگرامکانات کاربردی این محصول می توان به مشاهده صورت حسب مشتری ،امکانات دریافت و پرداخت و پنل مدیریتی GPS و ....برای استفاده و پیاده سازی در شرکت های که با توزیع مویرگی و بازرگانی کالا سرکار دارند قابل استفاده و پیاده سازی است.
4-مدیریت امور تولید و بهای تمام شده :مدیریت با استفاده از حسابداری صنعتی، بهای تمام شده تولیدات را محاسبه می کند و کنترل خود را بر روی هزینه های مواد، دستمزد و سایر هزینه های تولید اعمال می کند. زیر بسته تولید و بهای تمام شده نوین پرداز با داشتن امکانات
مختلف تولید و ثبت فرمولاسیون تولید و محاسبه بهای تمام شده کالای تولید شده و گزارشات دقیق انبار برای استفاده در :
* کارگاه های برش کاری،آهنگری،سازه های فلزی و فرفوژه
* کارگاه های بسته بندی
* تولیدی های پوشاک و نساجی
* رستوران ها...توصیه می گردد.
5-مدیریت ارتباط با مشتریان و دریافت سفارشات فروش:در حوزه مدیریت تقاضا ها و سفارشات مشتریان و افزایش دامنه معرفی محصولات هر کسب و کار به مشتریان خودش نرم افزار های کاربردی سفار ش گیر اندروید و فروشگاه اینترنتی یا سایت یاز نوین پرداز را به مدیران کسب و کار  پیشنهاد می کنیم.از امکانات کاربردی سایت ساز نوین پرداز و اپلیکیشن سفارش گیر اندروید می توان به :
* افزایش سرعت در ارائه خدمات و افزایش بهره وری نیروی انسانی
* امکان جستجوی سریع و آسان بین محصولات
* مشاهده صورت حساب مشتری
 * سادگی کاربری
* کالای محبوب و تاریخچه خرید
* محیط گرافیکی زیبا و روان
* تجربه خرید ساده و هوشمند و مطمئن جهت مشتریان
 6-مدیریت امور منابع انسانی و حقوق و دستمزد :
محاسبات مالی کارکرد پرسنل وثبت فیش های حقوقی همواره یکی از دغدغه های مدیران وحسابداران بخش اداری بوده وهست. همچنین چگونگی پرداخت منظم، دقیق و موثر حقوق کارکنان نیز امری مهم در روشهای مدیریتی روز دنیاست.
شرکت نوین پرداز نیزدرهمین راستا نرم افزارحقوق ودستمزد را با امکان استفاده از اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه حضوروغیاب بصورت مستقیم ویا نرم افزار حضوروغیاب نوین پرداز ارائه داده است.
نرم افزار حضور و غیاب نوین پرداز می تواند با امکان ارتباط با انواع دستگاه های حضوروغیاب شرکت نوین پرداز ، بصورت سریع کلیه کارکردواطلاعات پرسنل را استخراج نماید وبا توجه به پارامترهای مالی که برای این شخص ثبت شده است همچون ساعت کاری،روزکاری،حقوق ثابت ماهانه  و...وعوامل دیگری چون مزایا(حق مسکن،حق اولاد،بدی آب وهوا،حق جذب،عیدی،پاداش و...)وهمچنین کسورات مثل(حق بیمه،مالیات،مساعده،وام و...)،مرخصی و ماموریت حقوق نهایی پرسنل را محاسبه می نماید.
*** استفاده و پیاده ساری نرم افزار های یاد شده در کنار زیر بسته های نرم افزاری و سخت افزای کالرآیدی ،پیامک رسان هوشمند ،تولید و چاب بارکد نوین پرداز ،متناسب با نياز کسب و کار شما ، می تواند بنگاه اقتصادی  شما را به بالاترین سطوح تکنولوژی پیشرفته مدیریت کسب و کار سوق دهد.

این مقاله را نیز بخوانید : آشنایی با دارایی ها در حسابداری