• تلفن پشتیبانی : 9-05137597590 (10 خط ویژه)

نرم افزار حسابداری نوین پرداز

طبیعتا انجام یک سری امور، بدون تخصص، نیاز به زمان بیشتری دارد، در حالی که می‌توان همین امور را به یک یا چند نیروی کاربلد سپرد. اما ...

تعداد بازدید:166

طبیعتا انجام یک سری امور، بدون تخصص، نیاز به زمان بیشتری دارد، در حالی که می‌توان همین امور را به یک یا چند نیروی کاربلد سپرد. اما هر نیرو در کنار تمام هزینه های ابزار و لوازم و جایی که در شرکت اشغال می‌کند، درخواست حقوق دارد که باید به صورت ماهیانه یا دوره ای پرداخت شود،
اما حتی این امر هم می‌تواند با کمترین هزینه برطرف شود.
همانطور که میدانیم علم اقتصاد روز به روز در حال پیشرفت هست و یکی از این پیشرفت ها مکانیزه شدن کارهای روتین هست. از مهم ترین این موارد می‎توان به نرم افزارهای حسابداری اشاره کرد.
شرکت نوین پرداز با بیش از 12 سال سابقه کار در زمینه نرم افزار حسابداری می‌تواند گزینه مورد اعتماد و مناسبی برای ساماندهی به امور حسابداری شما باشد.

 

10روز شگفت انگیز در انتظار شماست!


نرم افزار حسابداری نوین پرداز علاوه بر امکانات بدیهی که هر نرم افزار حسابداری شامل می‌شود، مانند : ثبت فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، اسناد دریافتی، اسناد پرداختی، مدیریت حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و ... امکانات ویژه ای همچون ثبت فاکتور های مرجوعی،
ثبت و مدیریت چک ها، صورت سود و زیان، ارسال پیامک به مشتریان به صورت فردی یا جمعی، امکان چاپ فاکتور رسمی(فاکتورهای مورد تایید سازمان امور مالیاتی)، امکان ثبت و مدیریت وام، ثبت فعالیت کاربران نرم افزار (جهت جلوگیری از اشتباهات انسانی یا سو استفاده)، رأس گیری چک ها و ... را داراست.
اما اتفاق ویژه ای که شرکت نوین پرداز در خدمت شما عزیزان قرار داده، استفاده رایگان از تمامی امکانات این نرم افزار کم نظیر به مدت 10 روز است که می‌توانید از طریق لینک زیر این نرم افزار را دریافت کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار:


 

 

 

 

 

 

 

دانلود نسخه آزمایشی